Handelsbetingelser


Box2Clean IVS
Skovbrynet 140
7330 Brande
Tlf.: 61 631 631
E-mail: info@box2clean.dk

Betaling

Box2Clean modtager betaling med Visa, Visadankort, American Express og Mastercard.med Visa og Mastercard. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.

Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er inkl. moms.

Box2Clean bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger.

Dine kort oplysninger bliver sendt direkte til betalingsservicen Stripe i krypteret form (SSL) som kun du og Stripe kan læse.

Der er således ingen andre, der ser eller gemmer oplysningerne om dig.

Levering

Levering af varer vil kunne ske når betaling er gennemført, de kommende leveringer vil blive udført og beløbet trukket når levering bliver effektueret.

Box2Clean leverer på alle hverdage.

Levering af varer fra Box2Clean Webshop anses for sket, når køber har fået varen udleveret. Alle bestillinger sendes med Danske Fragtmænd.
Varerne sendes indenfor 48 timer efter modtaget ordre. Levering på købers adresse, vil derfor normalt ske indenfor 3 hverdage. Oplyste leveringstidspunkt er dog kun vejledende og kan således fraviges.

Leveringsstedet er alene en aftale mellem modtageren og Danske Fragtmænd, Box2Clean kan derfor ikke drages til ansvar, såfremt en leveret kasse bliver fjernet af 3 mand når levering er sket af Danske Fragtmænd på det af modtageren oplyste sted i forbindelse med køb.

Box2Clean gør endvidere opmærksom på at varerne leveres i kasser der er produceret i papmateriale, og det vil derfor være nødvendigt at kasserne kan stå på et sted hvor der ikke kommer fugt såvel nedefra som oppefra, idet dette vil kunne beskadige kassen.

Leveringsomkostninger 

Leveringerne fra Box2Clean er inkl. fragt og øvrige leveringsomkostninger, din pris er derfor alene den der står på kassen.

Alle priser er opgivet inkl. moms.

Ændringer i leveringer

Du bestemmer over dit medlemskab. Der er ingen binding og du kan til enhver tid sætte det i bero eller stoppe det helt dog med minimum 2 hverdages varsel..

Fri fragt

Ingen skjulte omkostninger, vi leverer i hele Danmark kvit og frit.

Det skal være let at være kunde hos Box2Clean så du kan selv bestemme over dit abonnement – så hvis du ikke ønsker at fortsætte med dit medlemskab, er det let at opsige det, det kan ske optil 2 hverdage før næste levering. Ved abonnements aftaler kommer varerne med forskellige intervaller ud fra dit eget ønske, eksempelvis hver 3 uge.

Det er også muligt at tage en pause og springe en enkelt levering over, du opsiger blot abonnementsaftalen minimum 2 hverdage før næste levering og starter den igen når du vil.

Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.

Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet / ydelsen.

Box2Clean vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.

Ved returnering
Rettes henvendelse til og reklamationer sendes til:

Box2Clean IVS
Skovbrynet 140
7330 Brande

Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.

Refusion

Hvis der er aftalt refusion, så bedes I sende jeres bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.

Fortrydelsesret

Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores Webshop, såfremt varerne er i uåbnet emballage.
Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.

Returneringsomkostninger skal du selv afholde.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen.

Meddelelsen skal gives pr. mail på alex@box2clean.dk. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Du kan også vælge at benytte vores standard fortrydelsesformular og sende med retur. Den finder du her...

Varens stand, når du sender den retur
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

Klagemuligheder – oversigt og links:
Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Link: www.forbrug.dk